۱۱ پاسخ

توی ۹۰ درصد مواقع اجازه بیهوشی نمیدن مگر اینکه مشکلی باشه اختیاری نیست

توی بیهوشی دارو خیلی سریع به بچه میرسه و باید با سرعت خیلی بیشتری بچه رو بیارن بیرون

من خودم قطعا بی حسی دوس دارم🥹

من بیهوش بودم عالی بوذ

گلم شما میری خصوصی برای سزارین چون هیچ دکتر پیدا نکردم ک برای دولتی بخواد نامه بده

من زایمان اولم ۳۶ هفته دکتر نامه داد برای سزارین و بی هوش شدم و عوارض بی حسی رو هم نداشتم

من اول نظرم رو بیهوشی بود ولی بعد از چن نفر شنیدم اون لحظه ک بچه رو میزارن رو صورتت خیلی قشنگه و حس خوبی داره

من تجربه بی حسی دارم از هر لحاظ خوب بود فقط سردردش بد بود ک خودم باید سرمو تکون نمی‌دادم رعایت نکردم

قطعا بی حسی، فقط باید مراقبت‌های بعدشو کامل انجام بدی

بیهوشی میگن واسه بچه خوب نیس

بیهوش

بی حسی بهتره
ولی هفترو اگه درخواستی نباشه فک کنم همون اخر اگه طبیعی نشه نامه بده دقیق نمیدونم

سوال های مرتبط