پودر شیرافزا ست،یه پیمانه ازش قاطی اب یا ابمیوه کن بخور،اگه دیدی با خوردن این بچه ت رفلاکس میگیره شیر بالا میاره دیگه نخور یا از یک پیمانه کمتر بخور
من از هفته ۳۲ دارم میخورم خیلی خوشمزه اس با شیر نمیخورم بچم وزن نگرفته بود دکتر اینو داد بهم خیلی کامله حتی برای سالمندان هم خوبه
منم دوس ندارم لاغر بشم ولی متاسفانه همش دارم وزن کم میکنم شیرمم کم شده واقعا تاثیر داره تو چاقی و افزایش شیر
این چیه من دوس ندارم خیلی لاغربشم
مزش چجوریه بدمزس؟!
عزیزم برایه تامین انرژی بدنته بله چاق میکنه شیرتم زیاد میکنه
احتمالا واسه افزایش شیر باشه
نکردم
دکترداده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.