۱۶ پاسخ

ن والا دختر من خوابش خیلی سبکه دست بهش بزنم بیدار میشه دهنمونو سرویس می‌کنه 😐😐

البته اینم یگم بلاافاصله به راستو چپش میزارم میگن اینجوری راحت تره براشون به جای اروغ گرفتن

من شیرخشکم‌نمیگیرم خابش میپره خودمم تنبلیم میاد

اره تا یه ماه پیش میگرفتم حتما
چون رفلاکس پنهان داشت اگه نمیگرفتم اذیت میشد

اره من میگیرم
اگه نگیرم چند دقیقه که خوابید بیدار میشه گریه میکنه حتما باید آروغشو بگیرم چون رفلاکس پنهان هم داره اذیت میشه

نهه😁😁😁 هر وقت بیدار شد میگیرم ..... به پهلو میذارم میخوابه

از بعد چهل روزش دیگه نگرفتم خوابش به هم میریزه خودش عادت کرد

ن اصلا

نه خوابش میپره مشکلی هم نداشته تا الان گوش شیطون کر
البته کلا دیگه کم اروغ میزنه حتی وقتی که بیداره🥲

نه دیگه از سه ماهگی به بعد دیگه لازم نیست شبا آروغشو بگیری،همینطوری کنارش دراز بکشو شیر بده ولش کن بخوابه

نمیزنم پشتش ولی ۱۰ دقیقه یا حداقل ۵ دقیقه عمودی نگهش میدارم
دوهفته اینکارو نکردم رفلاکسش خیلی شدید شد

منکه نمی‌گیرم آخه دیگه خوابش نمیبره

اگه نمیگرفتم بیدار میشد گریه میکرد

یوقت اره یوقت ن

نه اصلا

نه بابا خوابش میپره

سوال های مرتبط