۶ پاسخ

رو پا تو بغل دراز کشیده روی مبل زیر سرش بالشت میذارم

اره عزیزم

خیر رو پا یا میذارم زمین

اکثرا اره ولی وقتایی ک نمیخوره بدقلقی میکنه رو بالشتم امتحان میکنم گاها میگیره

آره همیشه

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ ۱۶ ماهگی