۱ پاسخ

رفلاکس داره وقتی شیر میدی حتما سعی کن آروغشو‌بگیره تو حالتای مختلف امتحان کن دستت میاد چجوری آروغ میزنه بعدشم تانیم ساعت تو حالت خوابیده نزارش تو بغلت عمودی نگه دار

سوال های مرتبط