۱دونه به خاطر شرایط مملکت شاید اگه جایی دیگه از کره زمین بودم ۲تا
هیچ فرزندی😁🤦
والا دوتا رو دوست دارم اما با این اوضاع به نظرم خودخواهی بخوام یکی دگ رو به دنیا بیارم اما از تنهایی دخترم ناراحتم
دوتا ولی ۳ تاشدن خداخواسته
از بچگی از سه تا بچه خوشم میومد دوتا پسریک دختر آرزوشو داشتم
الان بااین وضع بخاطر دومی موندم بیارم یا نه
من 3تا
میشه لطفا تایپیک آخر منم جواب بدین مهمه برام
۴ تا دوست دارم ولی تواناییشو ندارم دوتا دارم اگه خدا بخاد یکی دیگه میخام
دوتا.
دوتا
دو تا
دوتا.
من خودم دوس دارم وقتی سنم رفت بالا سه تا بچه داشته باشم
اما واقعااا حوصله بارداری و بزرگ کردنشون ندارم مخصوصا سر کله زدن با بچه
همین یکی کافی بنظرم
اما دوس دارم سنم بالا رفت داشته باشم حالا از کحا بیاد کی بزرگ کنه خدا داند😂😂😂😂
دوتا...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.