سلام مامان مانلی خوبی عزیزم
اتفاقا پسر منم همینه، ماه پیش ازمایششوبردم، چربی خونش انقدرررر پایین بود ،دکتر گفت چون متابولیسمش بالای این مدلیه،من حتی سو حذب هم دادم،
فقط دکترش تاکید کرد در طول روز پروتئن خوب بخوره که انرژی کم نیاره
قد و وزنش؟
عزیزم همه بچه ها تو این سن همینن بدنشون سوخت و سازش زیاده تحرکشونم همینطور هر چی بخورن وزن نمیگیرن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.