۲۵ پاسخ

والا ما غلط بکنیم حتی به دومی فکر کنیم
چه برسه به سومی

مگه همه چی پوله.این بچها باید تو مملکتی بزرگ بشن که ارامش وامینت داشته باشه.تو مملکتی نه برق داریم نه اب داریم.همش در حال جنگیم.نه اقتصاد داریم.خوب این بچه به چه امیدی باید اورد تو مملکت.من همین یکیه هم پشیمونم آوردمش تو این کشورررر بی صاحاب.

من اگه بگن برج خلیفه رو میزنیم به نامت یکی دیگه بیار میگن اون برج رو بکنین توی روده تون نمیخوام😙😙

یا ابوالفضل من حتی فکر دومی هم نمیکنم چه برسه بعدی هااااا

من اسمشم میاد تنم میلرزه

خودت مهمی همه چی این نیس ک بچه خواهر و برادر داشته باشه.تربیت بچه مهمه رفاه بچه مهمه .ایندش مهمه اگه همه اینا تامینه میتونی ب یکی دگ هم فک کنی

برمیگشتی میگفتی زرنزن بابا خفه خودمون وتو دختریم چیکار به پدرو مادرمون کردیم والا به مردم نمیدونم چه پسر داری میگن دختر بیار دختر داری میگن وا پسر نداره ناشکری نمیکنم خودم ۳تا دارم اون دوتا بزرگن اما این آخریه به کل روانیمون کرده باید بریم تیمارستان والا بچه خوبیه ها اما بره تو مخ دیگه هیچی.

من خیلی دختر دوست دارم یعنی آرزومه ولی نمیارم چون اونم قراره تو ایران بزرگ بشه کلی سختی بکشه پس نمیارم

به منم همه میگن پسر بیار ولی ول کن بابا اوناهمه سر زندگیشونن من باید بدبختی بکشم

اگه شرایطشو داری به نظرم بیارم

من دوتا دختر دارم بهم میگن یه داداش بیاربراشون حاضرم بمیرم حتی پولدار ترین آدم دنیا باشم دیه بچه نیارم یک وضعیت مملکت دو تا کی بچه بزرگ کنیم مگه چند سال عمر میکنیم سه مگه قدیمی ها ده تا ده تا داشتن چه گلی به سر خودشون یا خواهر برادر داشتنشون زدن؟؟؟؟یکم عقلانی فکر کن

من یه دونه پسر دارم فکر دومی رعشه میندازه تو وجودم حوصله داری خداروشکر دوتا داری بشین بچه هات رو برگ کن همه حرف میزنن مگه قرار بچه رو برا مردم بیارین منم هی میگن بیار نمیارم وقتی میدونم حوصلش رو ندارم . من خواهرشوهرم یه پسر بزرگ داره دیگه بچه نداره بخدا اینقدر روش تمرکز داره نگو درس خون و مودب

ما غلط بکنیم به دومیم فکر کنیم‌هزینه مدرسه ۱۰۰ میلیون.هزینه کلاس موسیقی ۲۵۰۰ ماهی هزیته باشگاه ماهی ۱ میلیون. هزینه کلاس شنا و ......دیگه ام روش....هزینه خرید مرِغ و گوشت و آجیل و خانه بازی و پوشک و شیر خشک و لباس میره بالای ۵۰ میلیون.دیگه باید ماهی ۲۰۰ میلیون داشته باشی درامد که بتونی بچه بیاری و خوب ساپورتش کنی.تازه باید به فکر پس انداز برای آینده ام بود‌ وگرنه تو پیریمون باید خونه امونوبفروشیم بدیم که یکاری بتونه بکنه....هرکیم بگه بچه خودش باید تلاش کنه بره خودش تلاش کنه با این تورم ببین ۶۰۰سالگیش میتونه بدون هیچ پشتوانه ای کاری کنه ما همین یدونه‌رو بتونیم حمایت کنیم خداروشکر میکنیم

نه والا خدا این دوتا رو نگه داره سلامت و موفق باشند دیگه سومی رو نمیخوایم

من دوتا پسر دارم اگه شرایط همه چی خوب بود تا ده تا هم ادم دوست داره ولی دیگه نمیخوام چون هرچی بیارم پسر میشه و اینکه از لحاظ مالی و مملکت و جسمی دیگه نمیتونم بیارم ما الان شرایطمون اوکی باشه هم با این وضع کشور وقتی بچه دنیا بیاد همه چی تغییر کرده پس هیچ وقت شرایط خوب نی

سومی میخوای چی کار. همین دوتا را بزرگ کن اونایی که میگن سومی را بیار بعد ببین یه بار میان کمکت خودت میمونی تنهایی بچه هاتو بزر گ کنی.

هرگز فکر دومی ام نمیکنم چه برسه به سومی، جونتو از سر راه اوردی؟؟؟؟؟ اگر بیاری پشیمون میشی مطمین باش

عزیزم شرایط مالیتون خوبه ملاک بر بچه دار شدن نیست..اون اعصاب و روان شماست ک مهمه...بچه ها مامان با نشاط و با حوصله می‌خوان...سومی رو بیاری ولی اعصاب نداشته باشی حتی بهشون رسیدگی کنی یا باهاشون حتی صحبت کنی چه فایده ای داره

من سه تا گل پسر دارم، مالی مشکلی نیست، ولی همه چی پول نیست که بچه رسیدگی و توجه میخاد دکتر بردن و مریضی و درس و مشق و .... اعصاب واسم نمونده شیطنت هاشون رو بگم فرار میکنین،
تاره مامانم میگه دختر نداری برو دکتر ی دختر بیار ، میگم مامان شوخیش هم وحشتناکه تازه ب کم نفس میکشن بخدا

من همش التماس خدا میکنم من دیگه بچه دار نشم،
خدا ب اونایی ک ندارن بده


مالی هرچی اوکی باشه باز کم میاد، فک کن پوشک 700 بود قبل از عید الان رو نمیدونم

برای پسرم حدود سه سال پیش ما خیلی اذیت شدیم واسه پیدا کردن شیر خشک، دیگه چه برسه به الان

خوب به همون ادمها بگو😅مگه دست منی سومی دختر بشه یا پسر اومدیم پسز شد اون موقع چی ..

وای به منم میگن ی پسر بیار منم دیگ غلط کنم بچه بیارم نه شرایط مالی اوکیه نه اعصاب و ...

هرگز نمیارم مگه به حرف بقیست انقدر نوزادیای وحشتناک بچه هام داشتن ک وقتی یادش می افتم میگم چجوری زنده موندم از اونهمه سختی و بیخوابی الهی بچه هامون سالم باشن عاقبتشون بخیر کافیه.

وای نه بابا ول‌کن، به منم میگن ایشالا بعدی دختره میگم من اصلا دختر نمیخام انشالله عروسان میشم دخترام، دیوونم مگه

سومی بسیاااار شبرینتره از دوتا اولی🥰😁
برعکس راحت‌تر بزرگ میشن با هم
از پوشک بگیری دلت میخواد یکی دیگه هم. بیاری اگر ررر حوصله و اعصابشو دارید

سوال های مرتبط