☹️☹️دختر من برای اولین بار تب کرد رو ۳۸.۳بود براش شیاف گذاشتم از استرس مردم…نمیدونم دندونشه یا چیز دیگه ، اگ با شربت پایین نیومد شیاف بزار
آره کنترلش کن، از ۳۷/۵ دیگه تب حساب میشه
یا قطره بده بهش یا شیاف استامینوفن ۱۲۵ بزار واسش
داره خطرناک میشه حواست باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.