خانوما ت بچم زیر بغلش ۳۸.۷ هست خطرناک هست؟

۳ پاسخ

☹️☹️دختر من برای اولین بار تب کرد رو ۳۸.۳بود براش شیاف گذاشتم از استرس مردم…نمیدونم دندونشه یا چیز دیگه ، اگ با شربت پایین نیومد شیاف بزار

آره کنترلش کن، از ۳۷/۵ دیگه تب حساب میشه
یا قطره بده بهش یا شیاف استامینوفن ۱۲۵ بزار واسش

داره خطرناک میشه حواست باشه

سوال های مرتبط