۴ پاسخ

عزیزم زایمان کردی واقعا خوشحال شذم مبارک باشه نینی رو از طرف من ببوش😍😍😍😍🌺🌷💙

الرژی گرفتی به داروها چیزی نیست خودش خوب میشه خواهرم شده بود پاهاش قرمز همراه خارش

وای آره خیلی بد بود دکتر گفت حساسیت به جفته که توی بعضیا بعد از بارداری اتفاق میافته! قرص حساسیت و پماد داد اما بازم میخارید بعد از یک ماه خودش کم کم خوب شد

من دلیلش بخیه هام بود اطراف بخیه هامم قرمز شده بود بعد خارشم میگن خوبه گوشتت جوش میخوره کم کم

سوال های مرتبط

مامان 『لیان🧸🤎』 مامان 『لیان🧸🤎』 ۴ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان ۷ ماهگی