دختر من مدتهاست روی ۱۵ کیلو هست
فک کنم نرماله
اتفاقا خوراکش هم خیلی خوبه
رشد قد و اینا مهمه
دختر من تازه ۱۲ نیم شده
طبیعیه از 2 سال به بعد بچه کم کم وزن میگیره نه یهو مثل نوزادی که هرماه وزن اضافه میکردن
دخترمن ۳سالشه زود و باوزن کم ب دنیااومده۱۱کیلوعه منم خیلی نگرانشم اصلااشتهانداره خیلی لاغره هیچی نمیخوره ولی خیلی بازیکوشوپرتحرکه
پسرمن استپه هرکار میکنم وزن نمیگیره خوراکشم بدنیس تازه آزمایش دادم ببینم چی میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.