۵ پاسخ

دختر من مدتهاست روی ۱۵ کیلو هست
فک کنم نرماله
اتفاقا خوراکش هم خیلی خوبه
رشد قد و اینا مهمه

دختر من تازه ۱۲ نیم شده

طبیعیه از 2 سال به بعد بچه کم کم وزن میگیره نه یهو مثل نوزادی که هرماه وزن اضافه میکردن

دخترمن ۳سالشه زود و باوزن کم ب دنیااومده۱۱کیلوعه منم خیلی نگرانشم اصلااشتهانداره خیلی لاغره هیچی نمیخوره ولی خیلی بازیکوشوپرتحرکه

پسرمن استپه هرکار میکنم وزن نمیگیره خوراکشم بدنیس تازه آزمایش دادم ببینم چی میشه

سوال های مرتبط

مامان طاهاو تودلی💙 مامان طاهاو تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان حسین کوچولو مامان حسین کوچولو ۴ سالگی