خانما وزن ۱۵ برا ۳سال و ۸ ماه خوبه خیلی لاغره

۱۸ پاسخ

به نظر من قابل قبوله 👌🤍

نه بابا خوب نوه خاله من ۱۰کیلو

عالیه

پسر من۱۶ کیلوئه،خیلیا میگن لاغره اما از نظر خودم کاملا رو فرم و زیباس،مهم اینه رو خط سلامت جلو بره

منظورت از لاغر چیشه😂😂دختر من ۱۲ کیلویه

آره خوبه دختر من ۱۰ کیلو و ۳۰۰ گرمه

پسر من ده کیلو

دختر من ۱۴ عه

آره بابا پسر من 13 کیلوئه

پسر من 13 هم نیست هنوز

دخترمنم15,ونیم قدش 102قدش چقده دخترمنم لاغره

پسرم 13کیلو لاغر هیچی نمیخوره

دختر من سیزده کیلوئه ک 😐

اره عزیزم وزن پسرمنم همینقدر لاغر هیچی هم نمیخوره

پسر من ۱۱ کیلو

خوبه پسرمن ۱۷۸۰۰

پسر منم همینقدیه

عزیزم قدش چنده

سوال های مرتبط

مامان سایه مامان سایه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مهراد و مهرانا مامان مهراد و مهرانا ۴ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۴ سالگی