۱۳ پاسخ

اونیکه اومدی خنده گذاشتی به چی خندیدی بی مزه؟؟!!!!!!!!!!!!

شربت اشتها میتونی یه مدت بدی . دکتر برای پسرم داد تاثیر داشت. یه سری توصیه ها هم کرد . مثلاً صبح ساعت ۹ بچه باید صبحونه بخوره . وعده اول نباید شیر باشه . مثلاً من صبحونه میدم یک ساعت بعدش یه لیوان شیر،یا شیر عسل ،خودش گاهی میگه شیر می‌خوام با بیسکوییت یدونه یا دوتا ساقه طلاییی میدم. یک باید ناهار بخوره. شربت اشتها رو گفت نیم ساعت باید قبل غذا بدی . یه ساعت قبل غذا هم نباید تنقلات یا میوه یا چیزای دیگه بخوره . با این کارا وزن پسرم حدود یک کیلو زیاد شد .

پسر منم همینه

دختر منم همینه

دختر منم همین وزنش

کمه به نظرم

قدش چنده

پسز منم خیلی کوچولو ریز هس انگار 10 کیلو هس 🤕🤕🤕

دختر منم همینه
دکترم بردم چکاپ کامل داد دکتر کفت وقتی همه چیش خوبه چه اصراری داری وزنش بره بالا ولش کن

واقعا کاش چیزی پیدا بشه منم به بچه ام بدم
دختر منم شهریور ماه ۴ سالش کامل میشه ۱۰ کیلوشه

اوففففف چاق نمیشن
مگر پودر بدی
یه ماه چهار قوطی گین آپش بذه

منم وزن وقدش کمه نمیدونم چه کنم

پسر من شدید بی اشتها بود دکتر شربت مولتی ویتامین رویال ژل داد عکس زنبور روشه
خیلی اشتها و بدغذاییش خوب شد
وزنش 16 الان

سوال های مرتبط

مامان سایه مامان سایه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان طاهاو تودلی💙 مامان طاهاو تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری