من سیدرال دو سی سی میدم
بستگی به مارک آهن و وزن بچه و کلا همه چی ربط داره.دکتر تعیین میکنه.
برا نی نی من تا حالا چهار مدل آهن عوض کرده دکتر.چون از ماه اول تولد میخوره.از لیپوزوفر قرمز شروع کرده دکتر ۲ قطره دادم.
بعدش پدیا بست دادم ۶ قطره.بعدش یه مارک دیگه بود یادم نیست اونو ۸ قطره.
الآن فروفورت میدم ۱۲ قطره.
کلا دکتر باید بر اساس نیاز بچه تعیین کنه مقدارو
اهن ۱۵ قطره یا یک سی سی
مولتی ۲۵ قطره
بستگی داره فکنم ب سن و وزن
من از چهار ماهگی دکتر گفت ۸قطره بدم
دیروز بردم چکاب گفت۱۵قطره کنم
من نصف قطره چکان میدم
بر اساس وزنه ک چند سی سی بدن
۱سی سی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.