اسهال شدم زیاد ن در حد خفیف خطرناک هست

۵ پاسخ

مایعات بخور و سیب رو رنده کن بزار یکم تیره بشه بخور

نه بابا اگه خیلی ابکی نیس مشکلی نداره
بیشتر حوردو خوراک باعثشه

نه نیست

من شدید شدم دوباررر
دیگه رفتم قرص فمی لاکت پروبیوتیک بزرگسالان از دادوخونه خریدم خوردم

شیاف استفاده میکنی؟

سوال های مرتبط

مامان 🌹یکی یدونه🌹 مامان 🌹یکی یدونه🌹 ۱۱ ماهگی