تا ۴۰ روز قراره فقط لکه بینی داشته باشی
تا ۴۰ روز اگه تموم نشد بعد میتونی بری دکتر
من تا سر ۱ ماه قرص مفنامیک خوردم قطعش کردم چون خیلی اذیتم میکرد
وسط شرجیا پد ب اون بزرگی رو بخاطر لکه میزاشتم
خب عادیه عزیزم رحم زخمه دیگه هم زخم جدا شدن جفت هم زخم بخیه و عمل
والا من هنوز هرزگاهی دارم😑😐
تا۴۰ روز لک هست بعدشم که پریود میشی باز بعد۳ ۴ روزش
من ک هفته دیگه میشه دوماه پریودیم تموم میشه بعد باز شروع میشه😐 نمیدونم قضیه چیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.