۴ پاسخ

تا ۴۰ روز قراره فقط لکه بینی داشته باشی
تا ۴۰ روز اگه تموم نشد بعد میتونی بری دکتر
من تا سر ۱ ماه قرص مفنامیک خوردم قطعش کردم چون خیلی اذیتم میکرد
وسط شرجیا پد ب اون بزرگی رو بخاطر لکه میزاشتم

خب عادیه عزیزم رحم زخمه دیگه هم زخم جدا شدن جفت هم زخم بخیه و عمل

والا من هنوز هرزگاهی دارم😑😐

تا۴۰ روز لک هست بعدشم که پریود میشی باز بعد۳ ۴ روزش
من ک هفته دیگه میشه دوماه پریودیم تموم میشه بعد باز شروع میشه😐 نمیدونم قضیه چیه

سوال های مرتبط

مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان یاسین مامان یاسین ۱۴ ماهگی