۴ پاسخ

شهسا چه اسم قشنگ و جدیدی ،به چه معنی هست این اسم؟

چ جوری آخه رفته اونجا موش بخورتش دلم خنک شه😀

راه میره؟
ای جانم🤣

😂😍😍😂

سوال های مرتبط

مامان 🩷لنا و لیا🩷دوقلو مامان 🩷لنا و لیا🩷دوقلو ۱ سالگی