از دندونه شاید چون دختر منم اسهاله
اگه تب داره باید ببری دکتر دختر من اینجوری بود تب داشت اسهال هم داشت بردیم دکتر ازمایش مدفوع گرفتن گفتن ویروس هست
پدی لاکت بده بهش یک داروی کاملا ایمن و مفید هست ک ب باکتری های دستگاه گوارشش واسه کار بهتر کمک میکنه
من که بهت گفتم سیب رنده کن بده بهش
به خاطر واکسنه و دندون تب داره استامینوفون بده و پاشویه کن غذای کمکی سیب و گلابی هم خوبه
پدي لاكت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.