مامانا دخترم ۷ ماهشه اسهاله چی بدم بهش براش خوبه؟

۵ پاسخ

شیرش رو بیشتر بده عزیزم
اگه احساس میکنی اسهالش شدیده و داره بدنش کم اب میشه حتما ا ار اس بگیر براش که اب بدنش ازدست نره
یه مدلش هست وان لایت که خوشمزه تره و نینی راحت تر میخوره
فقط حواست باشه بهش آب میوه ندی چون اسهالش شدیدتر میشه
ابمیوه فیبر داره و برای بچه وقتی یبوست داره خوبه
کلا چیزای شیرین مثل عسل و قنداب ایناهم اسهالش رو تشدید میکنه
اگه غذا کمکیش رو شروع کردی سیب زمینی، موز، نون و لبنیات پروبیوتیک اینا کمک کننده ان و شکمش سفت میشه

به دختر من دکتر قطره پدی لاکت وفولیک اسید داد

موز سیب کته با ماست

اول ببر دکتر دارو بده بعدم بپرس چی بدی یه موقعه ما یچیزی بگیم برای بچت ضرر داشته باشه

موز ، ماست، کته

سوال های مرتبط

مامان پسرام وجانان مامان پسرام وجانان ۷ ماهگی