۱۱ پاسخ

حمد شفا صلوات خوندممم

ایبپروفن بده نصف وزنش بده بخوره مثلا ۱۰ کیلو هست ۵ سی سی بده تبش کم بشه
اصلا هم نترس راحت میشی عزیزم

تا سه روز تب عادیه.

عزیزم ۳۸ تب خیلی بالا و خطرناکی نیست که ...همین کارایی که میکنی رو ادامه بده بیشتر نشه و ایشالا زودتر خوب میشه
وقتی بچه ویروس گرفته بدن یه کمی گرم میمونه بخاطر اینکه بتونه باویروس مبارزه کنه

با صلوات ما که خواهرم پایین نمیاد باید ببری بیمارستانی جایی بچه رو

منم پسرم سه روز بدجور تب میکنه تا دیشب فقط شربت میدادم لی دیدم ن خیلی تب کرد شیاف گذاشتم

شیاف بزار

عزیزم منم یک هفته تمام درگیر بودم با این تب کوفتی
۴ بار دکتر بردم بچه هامو ویروسه جدیده
ببین هر ۴ ساعت روز اول ۵ سیسی بروفن بده از روز بعد هر ۶ ساعت
اگ دیدی با اینا پایین نیومد ببر دکتر
من در اخر بردم ازمایش گرفتن گفتن عفونت نداره ویروسه
بردمش دکتر خودمون عمومیه دکتر محسن افخمی نفری سه تا امپول زد بچه هام زنده شدن حیف تهران نیستی

یا شیاف بروفن یا شربت بروفن

پروفن بده

شیاف بزار

سوال های مرتبط