معدست عزیزم منم بودم الان بهترم
بند هستی
منم دقیقا همین طورم.. من یه سرماخوردگی بد رو گذروندم الان دو ماه میگذره سرفه و خارش گلوم باقی مونده مخصوصا شبا دیگه تا مرز استفراغ میرم اونقدر سرفه میکنم.. بهم گفتن شده حساسیت.. منم رون چپمم همش میخاره ولی کهیر نزدم.. همون واسه بارداریه
تیرویید نداری؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.