مامانا من بعضی وقتا حس میکنم بچه تو شکمم نیس کسی اینجوری هست؟😐

۱۰ پاسخ

اره من امروز 😂

آره بچه من از صبح تکون نمی‌خورد نگران شدم زنگ مامانم زدم گفت شیرینی یا پیاز بخور تکون میخوره خلاصه شربت عسل درست کردم خوردم دراز کشیدم و قرآن گذاشتم دیدم داره تکون میخوره خیالم راحت شد🥹🥲

منم 😐

من اینطورمم

من از اول بارداری اینمدلی بودم

من هفته پیش ی اتفاقی افتاد شروع کردم ب دویدن، یهو بعدش یادم افتاد حاملم😅
در صورتی ک راه رفتن معمولی رو من الان چون سنگین شدم اذیت میشم

اره منم امروز اینجوریم تازه از صبح تا حالا تکونم نخورده🫣

آره منم

بله من همین الان همچین حسی دارم😐

😂 نه حقیقتش. من به شکمم نگاه میکنم نمیتونم باور کنم چیزی توش نیس. شمام احیانا بری جلو آینه حست عوض شه😫🥴

سوال های مرتبط