۷ پاسخ

من کلا یه هفته این روند ادامه دادم بعدش خودش گشنش بشه بیدار میشه

نه ۴ ساعت دیر بچه کوچک تا چهلم رد بشه هر دو ساعت یک بار شیرش بده قند بچه نیفته

دوهفته...‌الان دکتر گفته تا ۴ ساعت می‌تونه شیر نخوره

دو هفته میگن دو ساعت یه بار بیدارش کن

من از ۲ماهگیه مایسا شبا بهش ۹۰تامیدن تا ۴-۵ساعت میخوابه
بعدش شیر خودمو میدم یا شیرخشک ۶۰تا درست میکنم ۲ساعت ۲ساعت بیدار میشه

سلام عزیزم . جایی دیدم درباره تبخال نوشته بودید. زمان زایمان مشکلی پیش نمیاد ؟؟ به جنین آسیبی نمیرسه؟ من تازه فهمیدم دارم استرس گرفتم

از یک ماه به بعد دیگه من کمترش کردم

سوال های مرتبط

مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان عشق مامان وبابا مامان عشق مامان وبابا ۱۳ ماهگی