فرزندپروری پوشک شیرخشک نوزاد کولیک تب سرماخوردگی

تصویر
۴ پاسخ

اگه دکتر گفته خوبه که نباید بدی آهن اضافی در بدن دفع نمیشه و در کلیه رسوب میشه قطعا تشخیص دکتر بهتر از شما بوده

فريتين و هموگلوبين روي چند هست؟

عزیزم اهن هفته ای یه بار بده بهش لیپو ابی

عزیزم آزمایش دخترمم همه چی خوب بود ولی آهنش یه مقدار پایین بود که بهم گفت شربت آهن لیپیفر بده تا سه ماه بعد اونم دیگه نیازی نیس بدی هرچی گفتم مولتی یا امگا چیزی بده تجویز نکرد گفت چرا الکی میخوای چیزی به بچه بدی که بدنش نیاز نداره چون واقعا برای کبد و کلیه خوب نیس

سوال های مرتبط