۱۲ پاسخ

من دارم شربت آهن میدم روزی پنج سیسی خبری نیست خواهر یکونیم سیس ب هیچجا بر. نمیخوره و اینکه آزمایشو حتما بده شاید کم خونیش بهتر شده باشه از علائم ولی قطعا برای انزیم کبد باید ازمایش بدی خیلی خطرناکه خدایی نکرده تو سنین بالاتر ب مشکل میخوره

عزیزم میشه ادامه ازمایششم بفرستی ؟میخوام با ازمایش پسرم مقایسه کنم

دختر منم اهنش کم بود دکتر گفت سه ماه روزی یک و نیم بده دیگم نمیخواد این طفلی اذیت کنی ازمایش ازش بگیری کافیه

بعضی لحظات خیلی سخته مثل وقتی ک بچه رو میخوان خونشو بگیرن و گریه میکنه ولی خب بخاطر سلامتیشه و این چند دقیقه گریه ارزشش رو داره بنظرم حتما انجام بده پشت گوش ننداز..خیال خودتون هم راحت میشه

عزیزم چه اهنی بهش میدین

من نمیدونستم آهن اینقدر تاثیر داره،عزیزم چ آهنی میدی شما؟

سه ماهه روزی دوسیسی می‌دیم بعدم زیاد نبود کم خونی یارا خیلی خیلی کم بود

تا کم کنی اهنشو اشتهاش میره دوباره
طبق دستور دکتر چرا نمیری جلو عزیزم؟!
من پسرم ازمایشش مثل پسر شما بود ۳ماه اهن ۲سی سی دکتر گفت بدم بعد ۳ماه هم مجدد ازمایش دادم فریتین از ۱۰ اومده بود رو ۶۳
حتما رعایت کن درمانش حداقل ۳ماه زمان میبره

به حرف همسرت گوش نکن

الان چند شده وزنش

ازروعلائمش ک انگار خوب شده آهنش حالا یکی دوهفته بیشتر همون دوز دکتر روبده بعدش برگرد رو همون یک سی سی اگر میخوای ولی بنظرم بادکتر مشورت کن برا دوزش شاید اصلا همون یکونیم سی سی هم مشکلی نداشته باشه

این هم صفحه دوم.

تصویر

سوال های مرتبط