خانما نینی هاتو رو چه سایزی مای بیبی میکنین؟؟؟

۷ پاسخ

سایز ۲

من یک

عزیزم هروقت دیدی پوشک روی پای بچه جامیندازه یعنی کوچیکه باید بزرگتر ببندی احتمالا شماالان دیگه باید ۲ببندی

روی جلدش زد دیگه براساس وزن بچه

بستگی به جثه و سایز ران بچه داره دیگه
من پسرم تا سه سالگی ۶ میبستم
الان دوستم بچش ۶ ماهشه ۶ می‌بنده ماشاالله تپله

سایز یک

من دو

سوال های مرتبط

مامان دیانا ۷ ودلینا مامان دیانا ۷ ودلینا ۱۵ ماهگی