من دوروز پیش خوردم خیلی بد نیست ففط چون این حجم از قند یهووارد بدن میشه کنترل تهوع بعدش سخته
وای منم چند روز پیش رفتم ینی دیگ از میوه پرتغال ب شدت متنفرممممممممم
منم خوردم خیلی خوشمزه بود ن حال تهوع ن سرگیجه هیچکدوم نگرفتم
دراز بکش حالت بد نشه.
خیلی خوشمزه بود
انگار همین دیروز بود ها
منم همین الان خوردم🥴
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.