بالاخره با تاخیر فرا رسید🤕👀🪄


آزمایش گلوکز
بارداری
نی نی

تصویر
۶ پاسخ

من دوروز پیش خوردم خیلی بد نیست ففط چون این حجم از قند یهو‌وارد بدن میشه کنترل تهوع بعدش سخته

وای منم چند روز پیش رفتم ینی دیگ از میوه پرتغال ب شدت متنفرممممممممم

منم خوردم خیلی خوشمزه بود ن حال تهوع ن سرگیجه هیچکدوم نگرفتم

دراز بکش حالت بد نشه.

خیلی خوشمزه بود
انگار همین دیروز بود ها

منم همین الان خوردم🥴

سوال های مرتبط

مامان فراز مامان فراز ۱۰ ماهگی
مامان هلن مامان هلن روزهای ابتدایی تولد
مامان اقا محمد جان♥️ مامان اقا محمد جان♥️ ۴ ماهگی
مامان لنا مامان لنا روزهای ابتدایی تولد
مامان فاطمه زهرا ❤️ مامان فاطمه زهرا ❤️ ۹ ماهگی
مامان اطلس مامان اطلس روزهای ابتدایی تولد