عزیزم اگه میخوای آزاد سازی بزنی بایدروز ۱۲یا۱۳ پریودیت سنوبدی ببینی سایز فولیکولت چنده اگه دکترلازم دونست بهت امپول میزنه چون اگه سرخودبزنی فولیکولات بزرگ باشن ممکنه کیست بشن
برای آزادشدن تخمکه،برای من که دکترنوشت
چند ماه اقدامی؟
اره من ب دکتر گفتم برام نوشت قبلش سینال اف نوشت چهارتا بعد اونا ازادسازی زدم دوتا امپوله همزمان زدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.