خانوما امپول ازاد سازی چیه ؟
حتما باید دکتر بده ؟!؟

۴ پاسخ

عزیزم اگه میخوای آزاد سازی بزنی بایدروز ۱۲یا۱۳ پریودیت سنوبدی ببینی سایز فولیکولت چنده اگه دکترلازم دونست بهت امپول میزنه چون اگه سرخودبزنی فولیکولات بزرگ باشن ممکنه کیست بشن

برای آزادشدن تخمکه،برای من که دکترنوشت

چند ماه اقدامی؟

اره من ب دکتر گفتم برام نوشت قبلش سینال اف نوشت چهارتا بعد اونا ازادسازی زدم دوتا امپوله همزمان زدم

سوال های مرتبط

مامان ائلمان 💙 مامان ائلمان 💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
گل دختر گل دختر قصد بارداری