۲ پاسخ

بله عزیزم باید قبلش سنو‌بدی فولیکولات برسی بشه اگه فولیکول بالغ داشتی بعد ازاد سازی مینویسه بعد میتونی تزریق کنی،اما،اگه فولیکول بالغ نداشته باشی باید اول امپول hmg بزنی فولیکولات بالغ بشه بهد ازاد ساز بزنی ،اینارو‌گفتم تا سرخود امپول تزریق نکنی هرچند بدون نسخه پزشک هم قابل خرید وفروش نیس☺️🫡

بله دکتر باید بنویسه تخمک ازاد میکنه

سوال های مرتبط

مامان زنبورک کوچولو 🐝 مامان زنبورک کوچولو 🐝 هفته دوازدهم بارداری
مامان ائلمان 💙 مامان ائلمان 💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری