۲ پاسخ

احسنت عزیزم.ولی من برای هر یه پیاله آرد برنج باید یه قابلمه بزرگ برنج الک کنم... در عرض چند روزم تموم میشهخیلیییی هزینه بره واقعا🤦🏼‍♀️مجبورم دیگه ازین به بعد آماده اش رو بگیرم

به به چ با سلیقه 👏👏🌹

سوال های مرتبط

مامان مانیسا🩷ماهان🩵 مامان مانیسا🩷ماهان🩵 ۴ ماهگی