۵ پاسخ

باشه عزیزم مرسی دکتر اره چند روز دیگه میرم می‌خوام دکتر خوب پیدا کنم ممنونم ازت عزیزم

اما فقط حواست باشه با دکتر در میون بزاری این موضوع رو از این بابت دکتر بهتر می‌دونه شاید دارویی بده یا شاید خدای نکرده استراحت خاصی بده

دکتر حالا برای اوایل این درد گفت بعضیا لانه گزینی لکه بینی دارن بعضیا درد اما دارو داد و خوبم خدارو شکر ببین اصلا اصلا استرس نداشته باش من دردم طوری بود وقتی شروع میشد میگفتم اگر حاملم برم سقط کنم راحت شم از این درد در این حد بودم پس اوکی میشی

آره عزیزم اگر تاپیک های قبلم و بخونی من سر همین درد مردم و زنده شدم هر روز بیمارستان و دکتر بودم کلی سونو و آزمایش حتی احتمال خارج از رحم دادن آنقدر دردم وحشتناکه چیزی نیست استرس نگیر من این دردم برا یبوست بود اما کلا شبیه درد پریودی

اگه خیلی شدید نه ولی اگه قابل تحمل که بگیره و ول بکنه عادیه اگه دیدی خیلی شدید بود برو دکتر

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وششم بارداری
مامان عشق مامانش مامان عشق مامانش هفته سیزدهم بارداری
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد