من به محض اینکه اومدم خونه چنان گردن درد و شونه درد گرفتم انقد زار میزدم دور از جون انگار کسی چیزی شده بود رفتم درمانگاه با همون حال و بخیه م
دوتا امپول برام زد اوکی شدم ینی داشتم میمردم
اره طبیعیه سعی کن کلتو خم نکنی وگرنه دردت بدتر میشه
من سر درد داشتم اما بخاطر بیخوابی بود کلا نخوابییده بودم به محض یک ساعت خوابیدن رفع شد
نباید سر وگردنت رو زیاد تکون بدی یا زیر سرت بالشت بزاری بعدشم باید نسکافه وچای بخوری
بخاطر بی حسی لعنتی هست
اه باز یادم افتاد😭😭😭
سردرد زیاد نداشتم گاهی ولی گردن درد ارره دو سه روز اول زیاد بود.تا میتونی نسکافه بخور خیلی خوبه
دوست من تا ۴روز سردرد و گردن درد داشت، همشم بخاطر اینکه بعد عمل رعایت نکرده بود هم سرشو تکون داده بود هم گویا خیلی حرف میزده!!!
اره من تا ۵ روز سردرد شدید داشتم
با شیاف کنترل میشد
من کتف راستم دردخیلی بدی گرفت دردش نفس گیربودتاسه روز
من توی بیمارستان استخون ترقوه و قفسه سینه م خیلی درد میکرد تخت بغلی مم همینطور بود
اره من.اصلا ربطی هم نداره تکون بدی یا نه.هر بدنی فرق داره. نسکافه بخور.من ۵ تا لیوان تو دوساعت خوردم همون شب اول تو بیمارستان.بعدم خونه هل باد دم دادم خوردم کلا دردم رفت
من سردرد داشتم گاهی شدید میشد، نسکافه خییلی خوب بود
من دردهای داخل شکمی دارم
انگار هنوز بچه تو شکمم هست
طبیعیه؟
آره من گردن دردداشتم روزدوم ولی بعدش خوب شد
با مسکن مثل ناپروکسن حل نمیشه؟ چند وقتی درد را داری. واسه من با ناپروکسن حل می شد. یه مدت موقع درد ناپروکسن می خوردم. بعد کم کم حل شد.
آره خیلی بده من می مردم از کتفم مثل برق می گرفت به طرف گردنم،از عوارض بی حسی هست،از این کرم ماساژ بزنن برات و ماساژ بدن همراهت
و پرستار فقط آمپول ضد درد ببین میزنن
شنیدم نباید سر رو تکون بدی بعد سزارین، که این درد رو نکشی.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.