متاسفانه چون تجربه سزارین ندارم نمیتونم راهنماییت کنم
فقط برات آرزو میکنم زودتر بهتر بشی🪷
اما هرزمان که بهتر شدی لطفا بیا در مورد تجربه ات از سزارین vipامیر برامون بگو
چون منم دارم دوشنبه میرم دکتر ازش نامه بگیرم واسه اونجا،زایمان قبلیم طبیعی بود تصمیم گرفتم اینو سزارین انجام بدم که کمتر اذیت بشم
اما از تاپیک های بعد از زایمانت مشخص شما خیلی خیلی اذیت شدی..
نسکافه بخور مریم جون و اینکه مایعات زیاد بخور
من اصلا سردرد نشدم
خبلی هم سروگردنمو تکون میدادم
نسکافه فراوان بخور
حداقل ۲۴ ساعت اول نباید زیاد صحبت کرد و گردن رو تکون داد وگرنه افتضاح سردرد و میگیری
نسکافه بخور و مایعات
شکلات تلخ بخور
منم سردرد وحشتناک داشتم مایعات بخور خیلی زیاد مایعات گرم
وای گردن من گرفته بود در حد بیهوشی میرفتم هرچی قهوه نسکافه میخوردم فایده نداشت تاپیک گذاشتم یکی گفت برو سرم بزن به خدا خیرش بده سریع خوب شدم اگه دیدی خوب نمیشی برو دکتر یه سرم بزن
معایات و شیافت بزار
منم مثل تو بودم یدونه قهوه بخور درجا قطع میشه دعام میکنی
تا میتونی نسکافه بخور مایعات بخور که زودتر دفع بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.