درد شدید لگن و واژن نشونه زایمانه؟

۵ پاسخ

منم درد شدید لگن و واژن دارم بچمم بریچه هنوز نچرخیده گاهی میترسم نکنه درد زایمان باشه

بچه بیاد تو لگن درد لگن شدید میشه
ولی درد زایمان بیشتر با انقباضه
یجوری سفت میشه ک‌حس میکنی داری جر میخوری با تایم منظم
من بچه اولم شب قبل اینکه دردم بگیره
ی حس عجیبی تو کمر و واژنم بود کمرم ی درد بدی داشت
ساعت پنج صب رفتم دستشویی یهو دیدم کلی خون ازم ریخت
و بعدش انقباضام شروع شد با فاصله ده دقیقه ای از هم
حالا من بچمم بریچ‌بود و همون روز نوبت سزارین داشتم😑

من لگن و واژنم خیلییی درد میکرد با درداای پریودی درد زایمان بود🫤

از بی تحرکی هم میشه واژن لگن درد بگیره خشک میشه
منکه خودم وقتای که تحرک ندارم لگن و واژنم درد میگیرن

اره می‌تونه باشه ولی بیشتر شبیه پریودی شدیده درد زایمان

سوال های مرتبط

مامان 🌹یکی یدونه🌹 مامان 🌹یکی یدونه🌹 ۱۱ ماهگی
مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی
مامان گل پسرام مامان گل پسرام روزهای ابتدایی تولد
مامان علی مامان علی ۱۱ ماهگی