عکسش خیلی درشته انگار من ی روز آرتا پیش مادرم بود بهش عدسی داده بود تا دو روز مدفوع آرتا فقط دونه های عدس و پوست عدس بود یعنی باور کن هیچی نبود فقط پوست میومد بیرون😂😂 مامانم گفت چقدر هم لهش کردما ولی خب پوستش ک له نشده بوده
عدس هارو میکس کن درسته پس میده ک😂درسته دفع میکنن
نوش جونش
کل اینو میخوره؟
نوش جونش😍یه سوال عدسا رو میتونه اینجوری بخوره؟
نوش جونش چه زود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.