۶ پاسخ

عکسش خیلی درشته انگار من ی روز آرتا پیش مادرم بود بهش عدسی داده بود تا دو روز مدفوع آرتا فقط دونه های عدس و پوست عدس بود یعنی باور کن هیچی نبود فقط پوست میومد بیرون😂😂 مامانم گفت چقدر هم لهش کردما ولی خب پوستش ک له نشده بوده

عدس هارو میکس کن درسته پس میده ک😂درسته دفع میکنن

نوش جونش

کل اینو میخوره؟

نوش جونش😍یه سوال عدسا رو میتونه اینجوری بخوره؟

نوش جونش چه زود

سوال های مرتبط