مامانا پسته برای رفلاکس بد هس؟

۲ پاسخ

هرچیزی ممکنه عزیزم بستگی ب بچه داره..مثلا دکتر میگف هویج و کدوحلوایی اصلا ربطی ب رفلاکس نداره ولی پسرمن باهاش اذیت میشه
باید تست کنی همه چیو درحد کم بده متوجه میشی

عزیزم من با دکتر گوارش مشورت کردم گفت همه چیو برای بچت تست بگیر گاهی ممکنه پسر من به بادام یا پسته حساسیت داشته باشه و رفلاکسش تشدید بشه ولی پسر شما نه

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۱ سالگی
مامان محمد مامان محمد ۱۷ ماهگی
مامان آقا رادمهر مامان آقا رادمهر ۱۱ ماهگی
مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی