ممکنه کره برای رفلاکس بد باشه

۵ پاسخ

روغن زیتون استفاده کن

اره بده

بله بده برای رفلاکس

پس کی رفلاکس خوب میشه 🥲

دکتر بمن گفت شیر پاستوریزه رفلاکس رو شدید می‌کنه

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۱ سالگی
مامان آبنبات🍭آریا🍬 مامان آبنبات🍭آریا🍬 ۹ ماهگی
مامان جوجه هام مامان جوجه هام ۱۲ ماهگی