اسپوکولم میزارن بعد یچیزی میفرسته داخل میچرخونه من که حس بد گرفتم تو زایشگاه انجام دادم😩
اصلا هم درد نداره و زیاد حس نمیکنی
من تو آزمایشگاه انجام دادم
مثل وقتی که میخوان معاینه کنن رو تخت میخوابی بعد یه چیز نازک میکنه داخل یه چند ثانیه میمونه میچرخونه در میاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.