۷ پاسخ

منم همینجوری ام

بچه اومده پایین شکم بند بادا ی بگیر رو ببند از تجهیزاتی بگیر سر پا نمونی کار های ک خم راست بشی نکنی پیاده روی اصلا نکنی من تو ماشین هم نمیشینم برم خونه مامانم شب نشینی ها فقط تا برم زایشگاه برا نوار قلب بچه ام اونم شکم بند میزنم ت ماشین نفسم اذیت نشه

چون بچه چرخيده سر رو به پايينه اصطلاحا بهش ميگن سفاليك

منم اینجوری ام
من که تو این هفته ها انقد اذیتم
واژنم خیلی تیر میکشه فشار میاره به همه جام
قفسه سینمم درد میکنه اصلا حال ندارم

یچیز عادیه احتمالا بچه بریچه با پا میزنه تو مثانه

من همش فکر می کنم کیس آبم نشتی زده

منم تا یکم پیاده روی میکنم احساس میکنم بچه اومده پایین و دسشویی دارم

سوال های مرتبط