۸ پاسخ

نگران نباش، منم بخاطر هین جواب آزمایش نه چندان قطعی انقدر گریه کردم و استرس کشیدم بعد جواب سلفری که اومد خداروشکر بچه سالم بود

پاپ آ بالاس
پاپ آ هورمونی هست که جفت ترشح‌میکنه
و برای خونرسانی جنین
برای شما بالاتر از حد نرمال
باید یا سلفری بدی یا ازمایش کواد مارکر
ببینی جواب اونا چطوریه

ولی برات ریسک نزده

عزیزم هوش مصنوعی زدم برات نوشته کم خطره جای هیچ نگرانی نیست اصلا نگران نباش

آیا 2.34 MoM بالاست؟
از نظر عددی، بله بالاتر از 1 هست

اما:

✅ هنوز داخل محدوده طبیعی غربالگری قرار داره

✅ مهم‌تر از عدد تنها، نتیجه نهایی سیستم محاسبه ریسک هست

✅ و نتیجه نهایی شما نوشته: Low Risk

منم دادم هنوز جوابش نیومده تو ۶ماهم هستم😒

چیزی نیس ریسکش پایینه اصولاً ان تی خطا میزنع بعدش سلفری میدی میگه هیچی نیس ولی برای من اون نمودار خیلی بالا بود🥺

سلفری میدی

سوال های مرتبط