شروع شیش ماهگی زمان مناسبیه برا دادن غذای کمکی ؟

۵ پاسخ

من ۵ ماه و ۲۰ روزش بود با فرنی و حریره بادام شروع کردم

پسرموامروزبردم دکتربرای چکاپ 6ماهگی دکترگفت اول ازفرنی شروع کن روزاول یه قاشق کم کم اضافه کن هرروزتایک هفته ،هفته دوم حریره بادام،هفته سوم هم پوره سبزیجات

آره خوبه بعضیا از چهارماهم میدن

من چهار ماه و بیست روز بود شروع کردم
اما دکترش گفت اول شش ماهگی شروع کنم

من‌ ک میخام‌بعذواکسن۶ماهگی شروع کنم

سوال های مرتبط

مامان آینور و شایلین مامان آینور و شایلین ۱۰ ماهگی