من سینه هام زیاد شیر ندارن مجبور میشم وعده های شیرخشکشو زیاد کنم ولی تا ببینم سینم شیر داره شیر خودمو میدم.اینکه چقدر بخوای بدی اصلا نباید بچتو با دیگرون مقایسه کنی چون بچه ها باهم فرق دارن، یکی ژنتیکی خوش خوراکه و دلش شیر می خواد یکی هم ممکنه خیلی کم شیر بخوره.من وقتی ببینم بچم همش گریه میکنه و گشنشه و پستونکم نمی گیره مقدار شیرشو می برم بالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.