۳ پاسخ

ببین من اوایل اصلا نمی دونستم چه موقع باید شیرخشک بدم و چه موقع شیر خودم، چون یه تایم هایی شیر خودمو میدادم انگار سیر نمی شد، بعد به این نتیجه رسیدم باید ساعت هایی که بچم خواب عمیق میره شیرخشک بدم که راحت بخوابه و این وسط میان وعده شیر خودمو بدم.مثلا تایم ۱۲ تا ۲ بعدظهر شیرخشک میدم، تایم ۸ تا ۱۲ شب شیرخشک و ۴ تا ۷ صبح هم شیرخشک.بقیه تایم ها شیرخودمو میدم

در اصل هردوساعت شیر میدن ولی اگه هرموقع عز خواب بیدار شد و یا بی قراری کرد بدی بهتره

چون شیر خشک یادش دادی دیگه شیر خودتو نمیخوره سعی کن از الان عادت به شیر خشک ندیش

سوال های مرتبط