برا من اصلا ننوشته فعلا دکتر
البته سه ماهه اول و دوم دو تا از قند دو ساعته دادم بدون گلوکز
من الان ۳۰ هفتم اومدم ینی دیر اومدم🤔۲۰ فروردین رفتم واسم،نوشت گفت ۱۹ اردیبهشت بیا با ازمایشت واسه معاینه، منم گفتم ی هفته،قبلش برم🤔
هفته بعدبرو
واسه من دکتر نوشته هفته بعد میرم
از هفته ۲۴تا ۲۸ وقته بری پیش دکترت برات مینویسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.