۳ پاسخ

فقط استامینوفن بهش بده تا موقعی حلقه لعنتی بیوفته .🫩بعد موقع خوابه یواش پوشک ش باز بزار پماد بزن فقط هواست باشه پاشو نزنه .من روز هفتم یعنی دقیقا دیشب افتاد .فقط سر حلقه لعنتی تیز بوده سر جیشش زخم کرده من از دیشب باز گذاشتمش پماد میزنم تا زخمش ببنده بعد پوشک کنم .انشالله از بچه توام زودتر بیوفته 😢موقعی ام نمیتونی با پنبه واب تمیزش کنی پماد که مال پاشه بزن خوب که کشاله هاش قرمز نشه پماد جیشش ام پر ملات بزن تا زودی بیوفته

اره طبیعیه درد دارن یا خارش منم پسرم یکشنبه ختنه کردم دیشب درد داشت نمیدونم خارش داشت گریه میکرد قرمز میشد

ن نمیسوزه پاراکید بده بهش بزار بدنش آروم شه گناه داره من ی هفته هر ۱۲ ساعت دادم

سوال های مرتبط