چرا همش بی دلیل گریم میاد؟🙁

۱۲ پاسخ

همه یه ماهی از بارداری رو بیشتر ضعیف میشن منم اون ماه این شکلی بودم

هعی منم اینجوریم🥲

هورمون بی صاحاب🤐

منم همینطورم دیشب کلا شوهرم اومد خودمو لوس کردم عر زدم تا آخر شب چشمام پف کرده برده دورم بده همینطور حرف میزدم اشک میریختم تو خونه همینطور قبل اینکه بریم بیرون باز اومدیم خونه هم همینطوری 😁😂🥲

بعضی وقتا اینطوری میشم و بعدش خجالت میکشم میگم خرس گنده گریه ش گرفت مثل دیشب در حد دو دقه گریم گرفت و بعد آروم شدم..

عزیزم تو بارداری آدم فقط شاخ و دم در نمیاره وگرنه همه چیز طبیعیه😂😂😂😂😂

منم یکی دو هفته میشه دقیقا اینجوریم، فقط گریه میکنم

منم اينجوري بودم😂😂😂😂😂هم گريه ميكردم هم ميخنديدم

میشه بهم درخواست بدی

هعیی منم همینم 🥺

من دیشب هم گریه میکردم هم میخندیدم رد دااادم چی میشع این هورمونا😂🥺🥺

بخاطر هورموناته عزیزم منم اینطوری بودم

سوال های مرتبط