طبیعیه بی دلیل سر موضوع الکی کلی گریم بگیره؟

۹ پاسخ

من امروز صبح از شدت گریه میخاستم خودمو خفه کنم🤣🤣بعدازظهر فقط میرقصیدم

آره تو بارداری هورمون ها خیلی قاطی پاتی میکنه روحیه آدم رو

بلههه

اره هورموناس من ی دفه دارم غذا میرارم گریم میگیرهه

منم همینطورم بعضی روزا یه بار داشتم گریه میکردم مامانم گفت الان نینی تو شکمت گریه میکنه یجوری شد دلم دیگه خودمو کنترل میکنم😅

آره از هورموناس

اره شک نکن که طبیعیه😅🥺

اوهوم🥲

اره🫠

سوال های مرتبط

مامان ویانا خانم مامان ویانا خانم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سرباز آقا مامان سرباز آقا هفته سی‌وپنجم بارداری