دلم گرفته
بدون دلیل گریم گرفت
نمیدونم چرا
برام دعا کنید

۵ پاسخ

عادیه همه مون ممکنه گاهی این احساسات رو تجربه کنیم
چه زود چه دیر 😔😥

منم همینم

یه وقتایی آدم اینطوری میشه یه مداحی روصه بذار چند قطره اشک بریز دلت سبک میشه

https://rubika.ir/joing/BAHHIBCHG0OLPLCHTQNKRVKAGSVTTHYE
لینک گروه مادران باردار توی روبیکاس ، ممنون میشم مارو همراهی کنی 🥹♥️،

منم همین طورم عصابم داغونه

سوال های مرتبط

مامان ویهان❤️ مامان ویهان❤️ هفته سی‌ویکم بارداری