ب دلیل انقباض زایمان کردم بچه هام رفتن دستگاه برام دعا کنید😭

۲۷ پاسخ

الهی بگردم
انشاالله به سلامتی و زود مرخص بشید عزیزم مبارکت باشه♥️🥹

انشاءالله سالم و به دل خوش سه نفری ببری خونه🥺🤲🏻

الهی بحق جد رهبرشهیدمون بچهات صحیح و سلامت مرخص شن.
ان اس تی گرفتن ازت؟

انشالله بسلامتی مرخص بشین برین خونه، دوقلوها زودتر میرسن عزیزم نگران نباش ینفر دوقلو31هفته زایمان کرد فقط15روز دستگاه بودن

عزیزممم ایشالله ک سالم صحیح میبریشون خونه تو فکر نرو گلم

ای خدا

انشالله خیره

ب سلامتی ایشالله نگران نباش

چقد زایمان زودرس تو هفته ۳۰ تا ۳۵ زیاد شده

عزیزم صحیح و سالم بغلشون بگیری😍😍😍😍

ایشالا خدا برات نگهشون داره🥹❤️

الله خیرُ حافظ و
هو الرحمن الرحیم

.....

انشالله صحیح سالم بغل بگیریشون

الا بذکر الله تطمئن القلوب

بسلامتی عزیزم انشالله که بسلامتی مرخص بشن و بیارشون خونه

انشالله صحیحو سالم جفتشونو بغل بگیری

ایشالا چند روز دیگ باهم میرین خونه
چن کیلو بودن؟

ان شاالله که سلامت مرخص بشن .
بسپار به خدا .
امیدوارم به جد مادربزرگم که خدا برات حفظشون کنه و زیر سایه پدر ومادر بزرگ بشن

انشالله ب سلامتی عزیزم . طبیعی یا سز شدی ؟

عزیز دلم به سلامتی کدوم بیمارستان زایمان کردی

ان شاءالله سالم و سلامت باشن

انشاالله مشکلی براشون پیش نمیاد عزیزم توکل به خدا

خدا پشت و پناهشون عزیزم

وااا چند هفته زایمان کردی چند کیلو بودن

ای بابا خدا بزرگه نگران نباش عزیزم

انقد زود
آمپول ریه زدی

سوال های مرتبط