ایجانم 😘
عزیزم مبااارکه جنسینت نی نی ها چیع
عزیزم بسلامتی قدمشون مبارک باشه ،بسلامتی بغلشون بگیری و صحت وسلامت مرخص بشین انشالله 😍
عزیزم بسلامتی قدمشون مبارک باشه ،بسلامتی بغلشون بگیری و صحت وسلامت مرخص بشین انشالله 😍
عزیزم ان شاءالله خدا کمکت کنه با دل با نی نی کوچولوها برید خونه
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
چند هفته بودی
اخه قدم نو رسیده مبارک .چرا اورژانسی زایمان کردی ؟
نگران نباش بسپار به خدا جنسیت نی نی ها چیه
همه واست دعامیکنیم عزیزم
انشاالله که به حق حضرت عباس ۳تاشونو صحیح و سالم ببری خونه عزیزم
ایشالا بسلامتی طی کنن ایندوره رو
اسماشونو چی گزاشتی😍؟
الهی عزیزم
منم پسرم اولم ۲۸ هفته دنیا اومد
تا خدا نخواد برگی از درخت نمیفته
ان ای سی یو میمونن نگران نباش فقط چیزای مقوی بخور کبتونی براشون شیر بدوشی
حتما دستگاه شیر دوش برقی بخر ک باید تند تند بدوشی براشون
مبارک باشه نگران نباش دوقولوهای خواهر من ۲۶ هفته دنیا اومدن ۴۰ روز تو دستگاه بودن الان کلاس دوم دبستانن ماشالله بهشون قد و قواره هم سن و سالاشونن❤️
از خدا میخام بسلامتی نینیهات بغل بگیری و صحیح و سالم برین ۴ تایی خونه
سلام الهی بسلامتی
امپول ریه زده بودی؟
نذر خانم حضرت ام البنین کن الهی هر سه تا سلامت کامل دارن
به سلامتی باشه مامان کوچولو 😍😍 مبارکه 😍💖💙🧿
مبارکه عزیزم
انشالله صحیح وسالم میان بغلت بد به دلت راه نده💋❤️
امپول بتا نزدی؟؟؟ چیشد ک بهوی زایمان کردی؟؟؟
انشالله صحیح و سالم بغل میگیریشون میبری شون خونه 😍
مبارکه عزیزم انشالله به سلامتی😍
نگران نباش یه مدت تو دستگاه میمونن خوب میشن چیزی نیست گلم انشالله زودی مرخص میشن با هم میرین خونه ❤️🌹
ایشاا... ب سلامتی نینی قشنگتو بغل بگیری
انشالله که خدا بهشون سلامتی بده تن خودتم سالم باشه نینیهارو بغل کنی
به سلامتی ولی دلیل زایمانت چی بود؟
من اونموقع دخترمو زایمان کرده بودم بالا ده نفر بچه هاشون زیر ۹۰۰بود
خیلیا بچه دوم سوم بودم ریه تشکیل بشه تنفس اوکی بشه میمونن
یکی هم بود ۵۵روز بود اونجا بود بچش شده بود۱۵۰۰تازه بغلش گرفته بود شیر میداد میخواستم مرخصش کنن
به سلامتی عزیزم ایشالا خدابرات حفظشون کنه😍😍
دوست منم مث شما سه قلو باردار بود و اورژانسی زایمان کرد یه مقدار اذیت شد چون یه چند روز بیمارستان نگه میدارن اما خداروشکر حال سه تاشونم خوبه الان
خدا نگهدارشون نگران نباش
خدابزرگه نگران نباش
نگران نباش ان شالله به خوشی میرین خونه یکم حالشون بهتر بشه
عزیز دلم🥺🥺🥺 ان شاالله به سلامتی مبارک باشه دختر عموی منم دوقلو داشت مثل شما بچه هاش همینقدر بود وزنشون الان ماشالا بزرگ شدن پونزده شونزده سالشونه ولی نیاز به مراقبت شدید دارن
الهی خداحفظشون کنه وصحیح وسالم بغلشون کنی،،چرامگه مشکل چی بود؟
آخی خدا خودش کمک شون کنه عزیزم
الاهی عزیزم
مبارکت باشه قدمشون پر برکت
ایشالا تو این روز های عزیز زودتر مرخص بشن
بسلامتی انشالله 😍😍😍قدم نورسیده ها مبارک نگران نباش خدا کمک میکنه
تازگی زایمان کردی؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.